Пропускане на команди от лентата
Прескачане до основното съдържание
Национален осигурителен институт

  :  

29-2019-1016-40-1225

„Внедряване на добри практики ITIL-реализиране на 6 броя компоненти от система за управление на IT услуги"

Вид на обществената поръчка

Открита процедура

Описание на предмета

Предмет на обществената поръчка е: Предметът на поръчката е внедряване на добри практики от ITIL – реализиране на 6 броя компоненти от система за управление на IT услуги в НОИ. Предлаганото решение трябва да е съвместимо с нормите и препоръките в ITIL версия 3 (или еквивалент), както и да разполага с интегрирани модули, които да позволят на НОИ да управлява следните компоненти и резултати от система за управление ИТ на услуги:•ИТ Сервизно бюро (IT Service Desk);•Управление на ИТ заявки и тяхното изпълнение (Service Request Management);•Управление на активи и конфигурации (Asset & Configuration Management);•Управление на промени (Change Management);•Управление на инциденти (Incident Management);•Управление на проблеми (Problem Management);•Управление на знанието;•Управление на нивата на услугите;•Модул за анализи на информацията и създаване на отчети;•Модул за комуникация в реално време;•Модул за обратна връзка с потребители и специалисти.

Допълнителна информация

Офертите се отварят на 27.11.2019 г. в 14:00 часа в сградата на НОИ, бул. „Александър Стамболийски” № 62-64 на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и на средствата за масово осведомяване.

Състояние

Възложена

Номер на поръчката в АОП

00145-2019-0163

Лице за контакти

Ваня Пенева

E-mail

Vanya.Peneva@nssi.bg

Телефон

02 926 10 48

Факс

02 926 14 24

Показване на всички свойства
Редактиране на свойства