|
15-2016-1015-15-407 | Открита процедура | Възложена | 28.11.2016 г. 14:00 |
"Комплексно почистване на административните сгради на ТП на НОИ - Пловдив, находящи се на адрес: гр. Пловдив, ул. "Л. Каравелов" №7, ул. "Скайлер" №5, офис ИРМ - Карлово, офис ИРМ - Асеновград и офис ИРМ - Раковски" |
Целта на настоящата обществена поръчка е възлагане на външен Изпълнител в сферата на професионалното почистване на ежедневно, периодично и основно почистване на административните сгради на ТП на НОИ – Пловдив, находящи се на адрес: гр. Пловдив, ул. “Л. Каравелов” №7, ул. “Скайлер” № 5, офис ИРМ – Карлово, офис ИРМ – Асеновград и офис ИРМ – Раковски за срок от 24 месеца. Изпълнителят ще извършва дейностите по почистване със собствен персонал, почистваща техника и оборудване, почистващи препарати и консумативи при спазване изискванията и обема, посочени в Технически спецификации от документацията за обществена поръчка. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
30.1.2017 г. 16:30 |
Променено:
27.7.2017 г. 12:28 |
|
|
15-2016-1015-15-346 | Събиране на оферти с обява | Прекратена | 4.11.2016 г. 14:12 |
Отпечатване и доставка на формуляри и бланки за ТП на НОИ - Пловдив |
Отпечатване и доставка на формуляри и бланки за нуждите на ТП на НОИ – Пловдив по вид, количества и технически характеристики, съгласно“Технически спецификации”. Изпълнителят се задължава да отпечатва формуляри и бланки съгласно направените заявки от Възложителя в съответствие с приложените сканирани образци. Количествата са прогнозни и Възложителят може да заявява формуляри и бланки, като няма задължение за цялостното усвояване на посочените в Техническите спецификации (Приложение № 1) видове и количества формуляри и бланки за срока на договора. Същевременно за отделни видове формуляри и бланки количествата могат да бъдат надхвърлени, но без да се надвишава общата стойност на поръчката. При промяна на утвърдените от Управителя на НОИ образци на формуляри и бланки, предмет на настоящата обществена поръчка, Изпълнителят е длъжен да отпечатва и доставя заявените формуляри и бланки по новия образец, който Възложителят му е предоставил своевременно. Всякакви допълнителни разходи, възникнали за Изпълнителя по повод въведените нови образци на формуляри и бланки, са изцяло за негова сметка. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
8.12.2016 г. 16:30 |
Променено:
20.12.2016 г. 15:00 |
|
|
15-2016-1015-15-371 | Публично състезание | Възложена | 4.11.2016 г. 11:05 |
Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника, включително осигуряване на резервни части за нуждите на ТП на НОИ – Пловдив |
Предметът на настоящата обществена поръчка включва “Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника, включително осигуряване на резервни части за нуждите на ТП на НОИ – Пловдив”, за срок от 12 (дванадесет) месеца, съгласно условията за изпълнение, описани в “Технически спецификации”, неразделна част от документацията за обществена поръчка. Основните дейности във връзка с предмета на обществената поръчка се изразяват в абонаментно и сервизно обслужване, включително осигуряване на резервни части на офис техниката, включваща 49 броя лазерни принтера и 7 броя копирни машини, описани по вид и местонахождение в “Технически спецификации”. Място на изпълнение: - административните сгради на ТП на НОИ - Пловдив, находящи се в гр. Пловдив, ул. "Любен Каравелов" №7 и ул. "Скайлер" №5; - Изнесено работно място - гр. Асеновград, с адрес: гр. Асеновград, пл. “Академик Николай Хайтов” №3, ет.3, офис 5; - Изнесено работно място - гр. Карлово, с адрес: гр. Карлово, ул. Димитър Събев” №7; - Изнесено работно място - гр. Раковски, с адрес: гр. Раковски, бул. “Г. С. Раковски” №108, ет.4, стая 1; - Изнесено работно място - гр. Първомай, с адрес: гр. Първомай, ул. “Братя Миладинови” №50, ет.2, стая 223.
|
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
14.12.2016 г. 16:30 |
Променено:
7.4.2017 г. 11:20 |
|
|
15-2016-1015-15-347 | Събиране на оферти с обява | Възложена | 20.10.2016 г. 9:25 |
"Обработка на разплащателни ведомости и трудовоправни документи на прекратени осигурители без правоприемник за нуждите на ТП на НОИ - Пловдив" |
Предметът на поръчката е извършване обработка на разплащателни ведомости и трудовоправни документи на прекратен осигурител без правоприемник – “Преспа лъки” АД, гр. Лъки, ЕИК: 830199224, при спазване на изискванията на Раздел ІІ “Предварителна обработка на подлежащата на предаване документация” от Инструкция № 5/30.06.2005г. на Управителя на НОИ за приемане и съхраняване на разплащателни ведомости и трудовоправни документи на прекратени осигурители без правоприемник. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
28.11.2016 г. 16:30 |
Променено:
12.1.2017 г. 16:32 |
|
|
15-2016-1015-15-358 | Събиране на оферти с обява | Прекратена | 19.10.2016 г. 10:37 |
"Доставка и монтаж на стелажи за нуждите на ТП на НОИ - Пловдив и ТП на НОИ - Бургас". |
С обява № 1026-15-3 от 28.10.2016г. за събиране на оферти е открито възлагането на обществена поръчка с предмет "Доставка и монтаж на стелажи за нуждите на ТП на НОИ - Пловдив и ТП на НОИ - Бургас". Правното основание за откриване на обществената поръчка е чл.20, ал.3 от ЗОП.
|
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
25.11.2016 г. 16:30 |
Променено:
20.12.2016 г. 15:41 |
|
|
15-2016-1015-15-285 | Събиране на оферти с обява | Възложена | 12.7.2016 г. 9:23 |
Изготвяне на технически паспорт и обследване за енергийна ефективност на административната сграда на ТП на НОИ - Пловдив, находяща се на адрес гр. Пловдив, ул. "Любен Каравелов" № 7. |
С обява № 1026-15-2 от 15.07.2016г. за събиране на оферти е открито възлагането на обществена поръчка с предмет "Изготвяне на технически паспорт и обследване за енергийна ефективност на административната сграда на ТП на НОИ - Пловдив, находяща се на адрес гр. Пловдив, ул. "Любен Каравелов" №7. Правното основание за откриване на обществената поръчка е чл.20, ал.3 от ЗОП. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
25.7.2016 г. 16:30 |
Променено:
14.9.2016 г. 17:52 |
|
|
15-2016-1015-15-244 | Публично състезание | Възложена | 10.6.2016 г. 10:03 |
“Абонаментна поддръжка, монтаж и демонтаж на климатична техника на ТП на НОИ – Пловдив, включително осигуряване на резервни части и консумативи.” |
Предметът на настоящата обществена поръчка включва абонаментно поддържане и ремонт на 37 броя климатици, Централна охладителна система "Чилър" модел “Alfa Loval YCAM 210 York”, ведно със 77 конвекторни тела, описани по вид и местонахождение в Приложение №1 към “Технически спецификации” към документацията на обществената поръчка, включително доставка на резервни части и консумативи. В предмета на поръчката са включени монтаж на климатици в извън гаранционен срок, демонтаж на климатици или конвектори, които не подлежат на ремонт и следва да бъдат бракувани, както и климатици за които е отпаднала необходимостта от ползването им, преместване на климатици, монтаж на конвекторни тела при възникнала необходимост от замяна с нови. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
8.7.2016 г. 16:30 |
Променено:
20.10.2016 г. 9:27 |
|
|
15-2016-1015-15-118 | Публична покана по ЗОП | Възложена | 21.3.2016 г. 9:16 |
"Дезинфекция, дезинсекция и дератизация на сгради на ТП на НОИ - Пловдив". |
Предмет на обществената поръчка е дезинфекция, дезинсекция и дератизация на сгради на ТП на НОИ – Пловдив, съгласно "Пълно описание на предмета на обществената поръчка и техническа спецификация" към утвърдената документация. Място на изпълнение – административните сгради на ТП на НОИ – Пловдив, находящи се на адрес: гр.Повдив, ул.”Любен Каравелов” № 7 и ул.“Скайлер” № 5. Подлежащите на обработка площи са както следва: -за административната сграда на ТП на НОИ – Пловдив, ул. “Л.Каравелов” №7 – общо 4558 кв.м., включително архивни и работни помещения -за административната сграда на ТП на НОИ – Пловдив, ул.”Скайлер” №5 – общо 1182 кв.м., включително архивни и работни помещения
|
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
3.5.2016 г. 16:30 |
Променено:
26.5.2016 г. 16:55 |
|
|
15-2016-1015-15-111 | Открита процедура | Възложена | 16.3.2016 г. 11:28 |
“Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника за административната дейност на ТП на НОИ – Пловдив, ул. “Л. Каравелов” № 7 в обособена позиция № 1: Доставка на консумативи за принтерна техника марка Xerox и Canon и обособена позиция № 2: Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника” |
Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника за административната дейност на ТП на НОИ – Пловдив, ул. “Л. Каравелов” № 7 в обособена позиция № 1: Доставка на консумативи за принтерна техника марка Xerox и Canon и обособена позиция № 2: Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника, съгласно Технически спецификации и пълно описание на предмета на поръчката по обособена позиция №1 - Приложение №1, съответно Технически спецификации и пълно описание на предмета на поръчката по обособена позиция №2 - Приложение №2. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
10.5.2016 г. 16:30 |
Променено:
27.7.2017 г. 12:32 |
|