|
15-2017-1015-15-363 | Открита процедура | Прекратена | 1.11.2017 г. 16:14 |
“Доставка на нетна електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за административните сгради на ТП на НОИ – Пловдив, по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на нетна електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за административната сграда на ТП на НОИ – Пловдив, ул. “Л. Каравелов” №7; Обособена позиция №2: Доставка на нетна електрическа енергия и избор на координатор на балансираща група за административната сграда на ТП на НОИ – Пловдив, ул. “Скайлер” №5” |
Предметът на настоящата обществена поръчка има за цел да осигури доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение, за административните сгради на ТП на НОИ – Пловдив (находящи се на адрес гр. Пловдив, ул. “Любен Каравелов” №7 и на адрес гр. Пловдив, ул. “Скайлер” №5) по свободно договорени цени; включване на обектите в стандартна балансираща група с координатор Изпълнителя, осигуряване на услуга по прогнозиране на потреблението, изготвяне на почасови дневни графици от координатор на балансираща група; подаването им към Електроенергийния системен оператор - ЕСО ЕАД и коригиране при необходимост; поемане от Изпълнителя на отговорността за балансиране и всички дейности, свързани с участие на свободния пазар за електрическа енергия от страна на Възложителя. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
3.1.2018 г. 16:30 |
Променено:
28.2.2018 г. 11:41 |
|
|
15-2017-1015-15-357 | Открита процедура | Възложена | 19.10.2017 г. 17:03 |
"Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника, включително осигуряване на резервни части за нуждите на ТП ан НОИ - Пловдив". |
Предметът на настоящата обществена поръчка е абонаментно и сервизно обслужване на принтерна и копирна техника, собственост на ТП на НОИ – Пловдив, включително осигуряване на резервни части за нея, за срок от 12 (дванадесет) месеца. Офис техниката, подлежаща на абонаментна поддръжка, включва 53 броя лазерни принтера и 7 броя копирни машини. Количествата в зависимост от типа, марките и моделите на офис техниката са подробно описани в Таблица 1 от Технически спецификации, а разпределението по места - в Таблица 2 от Технически спецификации. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
7.12.2017 г. 16:30 |
Променено:
24.7.2018 г. 10:24 |
|
|
15-2017-1015-15-341 | Публично състезание | Възложена | 12.10.2017 г. 16:12 |
Доставка на офис обзавеждане за ТП на НОИ - Пловдив |
Дейностите, предмет на обществената поръчка, включват доставка, монтаж и гаранционно обслужване на 60 броя офис столове съгласно Технически спецификации в административната сграда на ТП на НОИ – Пловдив с адрес: гр.Пловдив, ул.Любен Каравелов №7. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
10.11.2017 г. 16:30 |
Променено:
30.1.2018 г. 13:53 |
|
|
15-2017-1015-15-329 | Публично състезание | Прекратена | 6.10.2017 г. 12:05 |
Доставка и монтаж на два броя сертифицирани димоуплътнени врати с огнеустойчивост от 60 минути в административната сграда на ТП на НОИ - Пловдив, гр.Пловдив, ул. "Скайлер" №5. |
Дейностите, предмет на обществената поръчка включват доставка и монтаж на 2 броя сертифицирани димоуплътнени врати с огнеустойчивост от 60 минути (EI60) в административната сграда на ТП на НОИ – Пловдив, гр.Пловдив, ул. “Скайлер” №5 . Доставката и монтажът на вратите се извършва в административната сграда на ТП на НОИ – Пловдив, находяща се в гр. Пловдив, ул. “Скайлер” №5, като едната от вратите е предназначена за отвора, отделящ стълбището от архив за съхранение на документи, от лявата му страна, а втората врата е предназначена за отвора на ет.3, отделящ архив за съхранение на документи от таванското помещение на сградата. Техническите характеристики на огнеустойчивите врати и конкретните дейности и изисквания на Възложителя при изпълнение на поръчката са подробно описани в Техническите спецификации към утвърдената документация за обществена поръчка. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
13.11.2017 г. 16:30 |
Променено:
27.11.2017 г. 9:38 |
|
|
15-2017-1015-15-309 | Събиране на оферти с обява | Прекратена | 29.9.2017 г. 9:56 |
Доставка и монтаж на UPS за нуждите на ТП на НОИ - Пловдив. |
Обществената поръчка включва в обхвата си изграждане на система за безпаузово електрозахранване (СБЕ) в административната сграда на ТП на НОИ-Пловдив, чрез дейности по доставка и монтаж на: 1 /един/ брой UPS с мощност 100kW, 0.4 kV; акумулаторни батерии с удължен срок на експлоатация по EUROBAT (до 10 години), VRLA (за работа на UPS не по-малко от 60 мин.при 50kW товар); батериен шкаф; байпасно електрическо табло; аресторна защита тип I+II (на входа на UPS); скара или фундамент с височина от пода 40 см; вентилаторна система; петжилен меден кабел за НН тип СВТ със сечение, съобразено с мощността на UPS; материали, необходими за въвеждане на новоизградената система в експлоатация, както и въвеждане на същата в експлоатация съгласно действащите норми и стандарти в Република България и инструкциите на производителите, с което ще се постигне: - подобряване условията на труд в работните помещения; - спазване на изискванията по пожарна безопасност; - осигуряване на постоянна работа (без прекъсване) на компютърната и сървърната техника; - осигуряване на електрозахранване без пренапрежения и намаляване на опасността от дефектиране на IT техниката; - изграждане на самостоятелно кабелно трасе за СБЕ с по-добро охлаждане на кабела при пълното му натоварване. Необходимите за изграждане на системата дейности са свързани с: изготвяне и съгласуване на документация по изграждане и пускането в експлоатация на новата система; изготвяне и съгласуване на план-график за изпълнение на дейностите по изграждане и пускане в експлоатация на монтираната техника; доставка на съоръжения и електроматериали, необходими за изграждане на системата; строително-монтажни работи (СМР) по демонтаж (при нужда) и монтаж на новата система и придружаващите съоръжения и електроматериали; пусково-наладъчни работи, включително настройки и тестване, електро-лабораторни измервания и изпитания на новомонтираната система; извършване на 72-часова проба с изготвяне на двустранно подписан протокол; въвеждане в експлоатация след приемане от компетентни институции на новото електросъоръжение (при необходимост) и изготвяне на приемателно-предавателен протокол.
|
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
16.10.2017 г. 16:30 |
Променено:
4.1.2018 г. 12:05 |
|
|
15-2017-1015-15-272 | Събиране на оферти с обява | Възложена | 18.8.2017 г. 12:21 |
Абонаментна поддръжка на системи за видеонаблюдение, монтирани в административната сграда на ТП на НОИ - Пловдив, находяща се на адрес: гр. Пловдив, ул. "Л. Каравелов" №7, включително осигуряване на резервни части и консумативи |
Обществената поръчка включва в обхвата си следните дейности: Ежемесечно абонаментно обслужване на системата от камери за видеонаблюдение на външния периметър на административната сграда на ТП на НОИ - Пловдив, находяща се на адрес гр. Пловдив, ул. Любен Каравелов №7, подстъпите към нея и общите части на първи етаж, ведно със системата за запис и контрол на достъпа до вътрешния двор на сградата, паркинг система (бариера) с дистанционно отваряне към нея, ремонт при необходимост и осигуряване на резервни части за нуждите на ТП на НОИ – Пловдив. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
11.9.2017 г. 16:30 |
Променено:
4.1.2018 г. 12:04 |
|
|
15-2017-1015-15-277 | Публично състезание | Възложена | 16.8.2017 г. 13:34 |
“Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ – Пловдив по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали, съгласно Приложение №1; Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали, съгласно Приложение №2” |
Обособена позиция №1 включва в предмета си периодични доставки на канцеларски материали - франко склада на Възложителя, находящ се на адрес гр. Пловдив, ул. “Л. Каравелов” №7, по видове и прогнозни количества, съгласно Технически спецификации – Приложение№1. Възложителят може да подава заявка за доставка на канцеларски материали по обособена позиция №1, невключени в Приложение №1, заплащайки цена, формирана на базата на приложения от Изпълнителя официален каталог (ценова листа), актуален към датата на подаване на офертата, намалена с процент търговска отстъпка в размер посочен от него в ценовото му предложение. Обособена позиция №2 включва в предмета си периодични доставки на канцеларски материали - франко склада на Възложителя, находящ се на адрес гр. Пловдив, ул. “Л. Каравелов” №7, по видове и прогнозни количества, съгласно Технически спецификации – Приложение №2. Предметът на поръчката по обособена позиция №2 представлява “запазена обществена поръчка” съгласно чл. 12. ал.1. т.1 от ЗОП, чийто предмет е включен в Списъка на стоките и услугите съобразно Общия терминологичен речник, които са предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение, утвърден с Решение на Министерския съвет №591 от 18.07.2016г. Поръчката по обособена позиция №2 е предназначена за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания по смисъла на § 2. т.46 от ДР на ЗОП, или на стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение по смисъла на § 2. т.62 от ДР на ЗОП. В настоящата процедура за възлагане на поръчката по Обособена позиция №2 могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им ще бъдат разгледани само, ако няма допуснати оферти на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или на стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение.
|
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
23.10.2017 г. 16:30 |
Променено:
11.2.2018 г. 12:25 |
|
|
15-2017-1015-15-263 | Публично състезание | Прекратена | 15.8.2017 г. 10:55 |
Доставка на офис обзавеждане за ТП на НОИ - Пловдив
|
Дейностите, предмет на обществената поръчка, включват доставка и монтаж на 60 броя работни офис столове в административната сграда на ТП на НОИ - Пловдив с адрес: гр. Пловдив, ул. Любен Каравелов №7. Характеристиките на офис столовете са описани в Технически спецификации, като е предвидено и гаранционно обслужване. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
8.9.2017 г. 16:30 |
Променено:
12.9.2017 г. 14:39 |
|
|
15-2017-1015-15-273 | Открита процедура | Възложена | 7.8.2017 г. 15:58 |
“Предоставяне на услуги по охрана на сградата на ТП на НОИ – Пловдив, находяща се на адрес: гр. Пловдив, ул. “Скайлер” №5, с изградена СОТ” |
Целта на настоящата обществена поръчка е осъществяване на защита от противоправни посегателства на сграда на ТП на НОИ - Пловдив, находяща се на адрес: гр. Пловдив, ул. “Скайлер” № 5, чрез възлагане на външен изпълнител осъществяването на охрана в извънработно време, включително почивни и празнични дни, чрез инсталирана в обекта сигнално-охранителна техника, собственост на Възложителя, при спазване изискванията, посочени в Технически спецификации от документацията за обществена поръчка.
|
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
25.9.2017 г. 16:30 |
Променено:
4.1.2018 г. 12:01 |
|
|
15-2017-1029-15-23263 | Директно възлагане | Възложена | 21.7.2017 г. 15:34 |
Изготвяне от външен експерт на технически спецификации и количествено-стойностна сметка за обществена поръчка с предмет: " Подмяна на осветителни тела и монтаж на дефектнотокови защити в електроразпределителните табла в ТП на НОИ - Пловдив" |
Предмет на настоящото директно възлагане е възлагането на външен експерт изготвянето на технически спецификации и количествено-стойностна сметка за обществена поръчка с предмет “Подмяна на осветителни тела и монтаж на дефектнотокови защити в електроразпределителните табла в ТП на НОИ – Пловдив”.
|
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
|
Променено:
21.7.2017 г. 16:03 |
|
|
15-2017-1015-15-194 | Събиране на оферти с обява | Възложена | 15.6.2017 г. 16:25 |
“Отпечатване и доставка на формуляри и бланки за ТП на НОИ - Пловдив”
|
Отпечатване и доставка на формуляри и бланки за ТП на НОИ – Пловдив съгласно направени заявки в зависимост от моментните потребности по вид, количества и технически характеристики, съгласно “Технически спецификации” в съответствие с приложени сканирани образци. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
17.7.2017 г. 16:30 |
Променено:
10.10.2017 г. 15:09 |
|
|
15-2017-1015-15-203 | Пряко договаряне | Възложена | 13.6.2017 г. 14:57 |
"Предоставяне на ВиК услуги за ТП на НОИ - Пловдив." |
Предоставяне на ВиК услуги за ТП на НОИ - Пловдив за административните сгради, находящи се в гр.Пловдив, ул. "Любен Каравелов" №7 и ул. "Скайлер" №5. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
|
Променено:
28.7.2017 г. 16:26 |
|
|
15-2017-1015-15-169 | Събиране на оферти с обява | Възложена | 9.6.2017 г. 11:34 |
Изготвяне на технически паспорт и обследване за енергийна ефективност на административната сграда на ТП на НОИ - Пловдив, находяща се на адрес:гр.Пловдив, ул. "Скайлер" №5. |
Предмет на настоящата обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява по реда на глава двадесет и шеста от ЗОП има за цел съставяне на технически паспорт на административната сграда (Обединен осигурителен архив) на ТП на НОИ – Пловдив, находяща се в град Пловдив, ул.“Скайлер“ № 5 в съответствие с разпоредбите на Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от Министерство на регионалното развитие и благоустройството /МРРБ/, както и обследване за енергийна ефективност, съгласно изискванията на Закона за енергийна ефективност /ЗЕЕ/ и Наредба № Е-РД-04-1 от 22.01.2016г. за обследване на енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
3.7.2017 г. 16:30 |
Променено:
19.9.2017 г. 13:47 |
|
|
15-2017-1015-15-193 | Публично състезание | Възложена | 9.6.2017 г. 9:16 |
"Абонаментна поддръжка на асансьорни уредби, монтирани в сгради на ТП на НОИ - Пловдив, включително осигуряване на резервни части и консумативи" |
Обществената поръчка включва в предмета си абонаментна поддръжка на 3 броя асансьорни уредби, монтирани в сгради на ТП на НОИ – Пловдив, за срок от 24 месеца, както следва: - Асансьорни уредби тип “ХАУ ПАВ+АВ” – 2 броя, съответно с 4 и с 6 спирки, монтирани в административната сграда на ТП на НОИ – Пловдив, находящи се на адрес: гр. Пловдив ул. “Л. Каравелов” № 7; - Асансьорна уредба тип “АМТ 100 05/3” – 1 брой с 3 спирки, монтирана в сградата на ТП на НОИ – Пловдив, находяща се на адрес гр. Пловдив, ул. “Скайлер” № 5,включително осигуряване на резервни части и консумативи за нуждите на асансьорните уредби на ТП на НОИ – Пловдив. Техническите характеристики на описаните асансьорни уредби и конкретните дейности и изисквания на Възложителя при изпълнение на поръчката са подробно описани в Технически спецификации към утвърдената документация за обществена поръчка. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
14.7.2017 г. 16:30 |
Променено:
27.11.2017 г. 9:39 |
|
|
15-2017-1015-15-163 | Открита процедура | Прекратена | 19.5.2017 г. 17:25 |
“Предоставяне на услуги по охрана на сградата на ТП на НОИ – Пловдив, находяща се на адрес: гр. Пловдив, ул. “Скайлер” №5, с изградена СОТ” |
Целта на настоящата обществена поръчка е осъществяване на защита от противоправни посегателства на сграда на ТП на НОИ - Пловдив, находяща се на адрес: гр. Пловдив, ул. “Скайлер” № 5, чрез възлагане на външен изпълнител осъществяването на охрана в извънработно време, включително почивни и празнични дни, чрез инсталирана в обекта сигнално-охранителна техника, собственост на Възложителя, при спазване изискванията, посочени в Технически спецификации от документацията за обществена поръчка.
|
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
12.7.2017 г. 16:30 |
Променено:
14.7.2017 г. 15:10 |
|
|
15-2017-1015-15-175 | Пряко договаряне | Възложена | 19.5.2017 г. 16:38 |
Доставка на природен газ за административната сграда на ТП на НОИ - Пловдив, находяща се на адрес: гр.Пловдив, ул."Любен Каравелов" №7 |
Доставка на природен газ за административната сграда на ТП на НОИ - Пловдив, находяща се на адрес: гр.Пловдив, ул."Любен Каравелов" №7 |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
|
Променено:
27.7.2017 г. 14:48 |
|
|
15-2017-1015-15-156 | Събиране на оферти с обява | Възложена | 2.5.2017 г. 17:51 |
"Доставка и монтаж на стелажи за нуждите на ТП на НОИ - Пловдив, ТП на НОИ - Бургас и ТП на НОИ - Смолян" |
Предмет на настоящата обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява по реда на глава двадесет и шеста от ЗОП е доставка на общо 285 /двеста осемдесет и пет/ броя нови и неупотребявани метални стелажа, от които 190 /сто и деветдесет/ броя, предназначени за нуждите на ТП на НОИ – Пловдив, 80 /осемдесет/ броя, предназначени за нуждите на ТП на НОИ – Бургас и 15 броя предназначени за нуждите на ТП на НОИ – Смолян, както и монтаж на 248 броя от доставените стелажи, а именно: монтаж на 160 броя от доставените стелажи, предназначени за нуждите на ТП на НОИ – Пловдив, монтаж на 80 броя от доставените стелажи, предназначени за нуждите на ТП на НОИ – Бургас и монтаж на 8 броя от доставените стелажи, предназначени за ТП на НОИ - Смолян. Изпълнението на поръчката следва да се извърши съгласно изискванията на Възложителя, посочени в “Технически спецификации” за количество, технически характеристики и изисквания, място на доставка и монтаж на стелажите и условия за изпълнение на поръчката.
|
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
19.5.2017 г. 16:30 |
Променено:
27.7.2017 г. 14:41 |
|
|
15-2017-1015-15-110 | Публично състезание | Възложена | 24.4.2017 г. 10:54 |
“Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника за административната дейност на ТП на НОИ – Пловдив, ул. “Л. Каравелов” №7 по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на консумативи за принтерна техника марка Xerox и Canon; Обособена позиция №2: Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника” |
Предметът на настоящата обществена поръчка включва Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника за административната дейност на ТП на НОИ – Пловдив, ул. “Л. Каравелов” №7 по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на консумативи за принтерна техника марка Xerox и Canon; обособена позиция №2: Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника, Обособена позиция №1 включва в предмета си периодични доставки на оригинални, нови, неупотребявани и нерециклирани консумативи за принтерна техника марка Xerox и Canon - франко склада на Възложителя, находящ се на адрес гр. Пловдив, ул. “Л. Каравелов” №7, по видове и прогнозни количества, съгласно Технически спецификации – Приложение №1 за срок от 12 (дванадесет) месеца , обособена позиция №2 включва в предмета си периодични доставки на оригинални, нови, неупотребявани и нерециклирани консумативи за принтерна и копирна техника - франко склада на Възложителя, находящ се на адрес гр. Пловдив, ул. “Л. Каравелов” №7, по видове и прогнозни количества, съгласно Технически спецификации – Приложение №2 за срок от 12 (дванадесет) месеца. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
22.5.2017 г. 16:30 |
Променено:
14.8.2017 г. 17:23 |
|
|
15-2017-1015-15-103 | Покана до определени лица | Прекратена | 24.3.2017 г. 14:58 |
"Отпечатване и доставка на формуляри и бланки за ТП на НОИ - Пловдив" |
Отпечатване и доставка на формуляри и бланки за нуждите на ТП на НОИ – Пловдив по вид, количества и технически характеристики, съгласно“Технически спецификации”. Изпълнителят се задължава да отпечатва формуляри и бланки съгласно направените заявки от Възложителя в съответствие с приложените сканирани образци. Количествата са прогнозни и Възложителят може да заявява формуляри и бланки, като няма задължение за цялостното усвояване на посочените в Техническите спецификации (Приложение № 1) видове и количества формуляри и бланки за срока на договора. Същевременно за отделни видове формуляри и бланки количествата могат да бъдат надхвърлени, но без да се надвишава общата стойност на поръчката. При промяна на утвърдените от Управителя на НОИ образци на формуляри и бланки, предмет на настоящата обществена поръчка, Изпълнителят е длъжен да отпечатва и доставя заявените формуляри и бланки по новия образец, който Възложителят му е предоставил своевременно. Всякакви допълнителни разходи, възникнали за Изпълнителя по повод въведените нови образци на формуляри и бланки, са изцяло за негова сметка. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
28.4.2017 г. 16:30 |
Променено:
2.5.2017 г. 16:24 |
|
|
15-2017-1015-15-12 | Събиране на оферти с обява | Прекратена | 13.1.2017 г. 13:17 |
"Отпечатване и доставка на формуляри и бланки за ТП на НОИ - Пловдив" |
Отпечатване и доставка на формуляри и бланки за нуждите на ТП на НОИ – Пловдив по вид, количества и технически характеристики, съгласно“Технически спецификации”. Изпълнителят се задължава да отпечатва формуляри и бланки съгласно направените заявки от Възложителя в съответствие с приложените сканирани образци. Количествата са прогнозни и Възложителят може да заявява формуляри и бланки, като няма задължение за цялостното усвояване на посочените в Техническите спецификации (Приложение № 1) видове и количества формуляри и бланки за срока на договора. Същевременно за отделни видове формуляри и бланки количествата могат да бъдат надхвърлени, но без да се надвишава общата стойност на поръчката. При промяна на утвърдените от Управителя на НОИ образци на формуляри и бланки, предмет на настоящата обществена поръчка, Изпълнителят е длъжен да отпечатва и доставя заявените формуляри и бланки по новия образец, който Възложителят му е предоставил своевременно. Всякакви допълнителни разходи, възникнали за Изпълнителя по повод въведените нови образци на формуляри и бланки, са изцяло за негова сметка. |
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие:
6.2.2017 г. 16:30 |
Променено:
14.2.2017 г. 11:38 |
|