Пропускане на команди от лентата
Прескачане до основното съдържание
Национален осигурителен институт

  :  

15-2019-1015-15-286

Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - Пловдив

Вид на обществената поръчка

Открита процедура

Описание на предмета

Предметът на настоящата обществена поръчка включва периодични доставки на канцеларски материали - франко склада на Възложителя, находящ се на адрес гр. Пловдив, ул. “Л. Каравелов” №7, по видове и прогнозни количества, съгласно Технически спецификации – Приложение№1. Възложителят може да подава заявка за доставка на канцеларски материали, невключени в Приложение №1, заплащайки цена, формирана на базата на приложения от Изпълнителя официален каталог (ценова листа), актуален към датата на подаване на офертата, намалена с процент търговска отстъпка в размер посочен от него в ценовото му предложение. Артикулите, количествата и изискванията на Възложителя при изпълнение на поръчката са подробно описани в Техническите спецификации към утвърдената документация за обществена поръчка.

Допълнителна информация

С Решение № 1040-15-86 от 23.10.2019г. на Директора на ТП на НОИ - Пловдив е открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка на канцеларски материали за административната дейност на ТП на НОИ - Пловдив". Правното основание за откриване на процедурата е чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП. Офертите ще бъдат отворени на 27.11.2019 г. от 14:00 часа в административната сграда на ТП на НОИ – Пловдив, находяща се на адрес, гр. Пловдив, ул.“Любен Каравелов” № 7, етаж 3, стая 313 - Заседателната зала. Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.

Състояние

Прекратена

Номер на поръчката в АОП

00145-2019-0170

Лице за контакти

Росица Пенева

E-mail

rosi.peneva@plovdiv.nssi.bg

Телефон

032 608237

Факс

032 608740

Показване на всички свойства
Редактиране на свойства