|
20-2019-1015-20-99Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ТП на НОИ – Смолян, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП Вид на обществената поръчка | | Открита процедура | | Описание на предмета | | Артикулите канцеларски материали по видове и количества са детайлно посочени в Приложение № 1 - “Списък на канцеларските материали по вид и прогнозни количества”, неразделна част от техническата спецификация към обществената поръчка.
Възлагането на обществената поръчка има за цел осигуряване на ежедневната административна дейност на ТП на НОИ - Смолян, чрез извършване на периодични доставки на фабрично нови канцеларски материали, съгласно Приложение № 1.
Пълният обхват на дейностите, придвидени за изпълнение са посочени в Техническата спецификация и проекта на договор – неразделна част от документацията на обществената поръчка. Съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) артикулите са включени в списък на стоките и услугите съобразно Общия терминологичен речник, които са предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионално интегриране на хора с увреждания, или на хора в неравностойно положение. Поръчката е запазена, като участникът следва да бъде вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, най-малко три години преди датата на откриване на поръчката, както и да са налице и условията на чл. 12, ал. 5 и 6 от ЗОП.
Съгласно разпоредбите на чл. 12, ал. 7 от ЗОП в обществената поръчка могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на кандидат или участник на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или стопански субекти.
Офертите ще бъдат отворени на 10.12.2019 година в 10.30 часа в ТП на НОИ на адрес: Смолян, бул. “България” № 12, етаж 3, стая 311. | | Допълнителна информация | | ТП на НОИ – Смолян предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес на възложителя: http://www.noi.bg, раздел «Профил на купувача».
Офертите се подават в административната сграда на Община Смолян, където се намира ТП на НОИ – Смолян на адрес: гр. Смолян, бул. „България” № 12, всеки работен ден от 08.00 часа до 17.00 часа на 3-ти етаж в стая 303 – деловодство.
Уведомление по чл.57, ал.3 от ППЗОП
Във връзка с участието Ви в открита процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на чл.18, ал.1, т. 1 от ЗОП с предмет: “Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса за нуждите на ТП на НОИ – Смолян, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”, Ви уведомяваме, че отварянето на ценовите предложения и оповестяване на предлаганите цени на допуснатите участници ще се извърши на 29.01.2020 г. от 10,30 часа в Административната сграда на Община Смолян, в която се намира ТП на НОИ – Смолян на адрес гр. Смолян, бул.„България” № 12, етаж 3 – западно крило, стая 311.
| | Състояние | | Възложена | | Номер на поръчката в АОП | | 00145-2019-0182 | | Лице за контакти | | Даниела Пеева, Атанаска Чапкънова | | E-mail | | smolyan@nssi.bg | | Телефон | | 0301 60305; 0301 60333 | | Факс | | 030160340 | | Показване на всички свойстваРедактиране на свойства
|